Gorenje on Machineseeker EHF Mestarien liigan uusi premium-kumppani

Viiden menestyksekkään kumppanikauden jälkeen Gorenje on tuttu näky käsipallon premium-seurojen otteluissa.

Aloitettuamme sponsoroinnin vuonna 2017 alueellisina kumppaneina, meillä on ollut aktiivinen sponsorointirooli kaikilla kilpailun osa-alueilla. Uuden sopimuksen myötä päivitämme sitoumuksemme Machineseeker EHF Mestarien liigan premium-kumppanikauden 2024/25 loppuun asti.


Kumppanuuden uudistaminen varmistaa, että Gorenje on läsnä kaikilla areenoilla sekä osallisena kaikessa Machineseeker EHF Mestarien liigan markkinointitoiminnassa ja viestinnässä. Lisäksi Gorenje pyrkii edistämään aktivointia eri digitaalisilla kanavilla, kuten eksklusiivisissa "Timeout for Champions" -haastattelusarjoissa, jotka järjestetään jokaisen Viikon ottelun aikana virallisella EHFCL Instagram -kanavalla.

Kumppanuuden laajentuminen kuvastaa aiempien kausien aikaisia vahvoja ponnisteluja ja saavutettuja positiivisia tuloksia. Liigan tavoittavuus digitaali- ja televisiokanavilla on kasvanut huomattavasti sen jälkeen, kun Gorenje liittyi sponsoriksi kaudella 2017/18. Digitaalinen tavoittavuus on lähes kaksinkertaistunut 246 miljoonasta kaudella 2018/19 450 miljoonaan kaudella 2021/22. TV-yleisöä kaudella 2021/22 on ollut 332 miljoonaa, ja liigan 30. kausi tullaan näyttämään yli 80 alueella 30 eri lähetystoiminnan harjoittajan toimesta.

David Szlezak, EHF:n markkinointijohtaja, sanoi: "Olemme iloisia voidessamme jatkaa ja laajentaa kumppanuuttamme Gorenjen kanssa jälleen kolmella kaudella. Gorenje, joka on tästä lähtien Machineseeker EHF Mestarien liigan premium-kumppani, nauttii laajasta näkyvyydestä Euroopan markkinoilla.
Odotamme innolla, että pääsemme luomaan innovatiivisia mahdollisuuksia kumppanuutemme avulla ja kehittämään ja edistämään Euroopan huipputason seurakäsipalloilua edelleen yhdessä Gorenjen kanssa."