80 - Gorenje
80 kuukauden -takuuRekisteröi ostoksesi
1

Tietoa kampanjasta
Rekisteröi ostoksesi

Kun ostat Gorenje-tuotteen, voit olla varma, että olet hankkinut laadukkaan, luotettavan ja kestävän tuotteen. Tarjoamme nyt 80 kuukauden takuun vailtuille Gorenje -kylmälaitteille., jotka hankitaan 1.6.-31.8.2019. 80 kuukauden takuu tarjoaa sinulle täydellisen mielenrauhan ja kertoo luottamuksestamme teknologiamme ja tuotteidemme laatuun.

Gorenje -jääkaapit ja -pakastimet on kehitetty täydellisessä harmoniassa luonnon kanssa. Innovatiivinen IonAir-tekniikka yhdistettynä edistyneisiin MultiFlow 360°- ja NoFrost Plus -ominaisuuksiin luo ihanteellisen mikroilmaston, joka pitää elintarvikkeet tuoreina ja raikkaina. Joka vuosi heitämme pois valtavia määriä ruokaa virheellisestä säilytyksestä johtuvan pilaantumisen vuoksi. IonGeneration-jääkaapit tarjoavat tähän ihanteellisen ratkaisun – optimaalinen lämpötila yhdistettynä negatiivisesti varautuneisiin ioneihin luo ihanteellisen ympäristön elintarvikkeiden säilyttämiseen ja pitämiseen tuoreina selvästi pidempään kuin perinteiset järjestelmät.

Tarjouksen ehdot

  • Tarjouksen piiriin kuuluvat valitut Gorenje kylmälaitemallit.
  • Hankinta on tehtävä tarjouksen voimassaoloaikana 01.6.2019 - 31.8.2019.
  • Rekisteröinnin voi tehdä vain kerran per. ostettu tuote.
  • Rekisteröinti on tehtävä viimeistään 30 päivän kuluessa ostopäivästä.
  • Tuote on ostettu ja maksettu Suomessa.
  • Voimassa vain yksityishenkilöille yksityiskäyttöön. Ei koske yritysasiakkaita.

Gorenjen 80 kuukauden takuun ehdot

Jos olet rekisteröinyt tuotteen ja sinulla on ostotodistus, annamme Gorenje-kylmälaitteelle 80 kuukauden takuun ostopäivästä. Ilmainen takuu on saatavilla vain Suomessa asuville asiakkaille. Gorenjen takuuehdoissa on tuotteille seuraavat edellytykset: kuluttajan lakisääteiset oikeudet pysyvät muuttumattomina:

1. Tuotetta käytetään yksinomaan kotikäyttöön yksityisessä kotitaloudessa.
2. Tuote asennetaan ja sitä käytetään Gorenjen käyttöohjeiden ja erillisten asennusohjeiden mukaisesti.
3. Tuote liitetään asianmukaisesti verkkoon paikallisten lakien ja määräysten mukaisesti.
4. Tuotetta ei ole käytetty virheellisesti tai muut kuin Gorenjen valtuuttaman huoltoliikkeen edustajat eivät ole huoltaneet tai muunnelleet sitä.
5. Jos Gorenje katsoo tarpeelliseksi vaihtaa tuote uuteen takuuaikana, uutta tuotetta koskee alkuperäisen tuotteen takuuaika, eikä uutta takuuaikaa aloiteta.
6. Takuuta ei voi siirtää ja se koskee vain tuotteen/tuotteiden alkuperäisiä ostajia.
7. Tuotetta ei käytetä vuokraamiseen.

Takuu ei sisällä tai kata huoltoasentajan käyntiä seuraavissa tapauksissa:

1. Tuotteen asennuksen korjaaminen.
2. Korjaustoimenpiteet käytetyille tuotteille tai tuotteille, joita useat henkilöt ovat käyttäneet julkisissa kohteissa.
3. Normaali kuluminen, jota voidaan kohtuullisesti odottaa tuotteen iän ja käytön perusteella.
4. Käyttäjien opastaminen tuotteen asianmukaiseen käyttöön.
5. Sulakkeiden vaihtaminen tai johdotusten korjaaminen.
6. Korjaus- ja vaihtotoimenpiteet kosmeettisille ja kulutusosille, kuten polttimot, pistokkeet, sulakkeet, kaapelit, suodattimet ja liitäntäosat, kahvat, kädensijat, lasi- ja vaijerihyllyt, kumiletkut, muoviset ovihyllyt ja muut tarvikkeet. Tämä koskee myös osia, jotka ovat kuluneet, värjäytyneet tai vaurioituneet, mukaan lukien virheellisestä käytöstä tai puhdistuksesta johtuvat vauriot.
7. Tuotteen korjaaminen kalkin, homeen, lian, rasvan, roiskeiden ja hajujen vuoksi.
8. Korjaustoimenpiteet vaurioille, jotka johtuvat tulvasta, salamaniskusta, sähköiskusta, jännitepiikistä, myrskystä, äärilämpötiloista, räjähdyksistä, iskuista, korroosiosta, varkaudesta tai murtoyrityksestä.
9. Metalli- tai muiden pintojen korjaaminen tai vaihtaminen sellaisten urien, naarmujen, halkeamien tai vaurioiden vuoksi, joiden aiheuttaja ei ole tiedossa, jotka ovat aiheutuneet hankaavista puhdistustuotteista tai työvälineiden virheellisestä käytöstä, epäsopivasta tai epätasaisesta muodosta työvälineissä tai vierasesineissä työkalun ja pinnan välissä.

Kampanjan piiriin kuuluvat tuotteet:

Palvellaksemme sinua mahdollisimman hyvin tarvitsemme muutamia henkilökohtaisia tietoja. Takuun voimassaolo edellyttää tietojen syöttämistä oikeassa muodossa. Täytä oheinen lomake, niin lähetämme sinulle 80 kuukauden takuutodistuksen.

Todistus lähetetään yllä ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen.
Maksutositteen numero on merkitty kaupan teille antamaan maksutositteeseen (kuitti, lasku jne.)

Ongelmia rekisteröinnissä?

Jos rekisteröinti ei onnistu tai jos sinulla on kysyttävää rekisteröinnistä, ota meihin yhteyttä lähettämällä sähköpostiviesti tai soittamalla palvelunumeroomme.
S-posti: kodinkoneet@gorenjegroup.com
Puhelin: 09-503301, valitse 1