70 kuukauden -takuu - Gorenje
70 KUUKAUDEN TAKUURekisteröi ostoksesi
1
Tietoa kampanjasta
Rekisteröi ostoksesi

Kun ostat Gorenje-tuotteen, voit olla varma, että olet tehnyt laadukkaan, luotettavan ja kestävän investoinnin. 70 kuukauden takuu tarjoaa sinulle täydellisen mielenrauhan ja kertoo luottamuksestamme teknologiaan ja tuotteidemme laatuun.

Tarjouksen ehdot

  • Hankinta on tehtävä kampanjan voimassaoloaikana 01.4.2020 - 30.04.2021 / 28.06.2020 - 01.11.2020 (takuukampanjan aloitus- ja päättymispäivämäärä riippuu myyjäliikkestä).
  • Rekisteröinnin voi tehdä vain kerran per. ostettu tuote.
  • Rekisteröinti on tehtävä viimeistään kahden (2) kuukauden kuluttua ostopäivästä.
  • Tuote on ostettu ja maksettu Suomessa sijaitsevasta Power- tai Gigantti-myymälästä.
  • Voimassa vain yksityishenkilöille yksityiskäyttöön. Ei koske yritysasiakkaita.

Teemme arjestasi sujuvaa – joka päivä.

Mukana arjessa jo 70 vuoden ajan

Autamme arjen askareissa, jotta sinulle jää aikaa perheelle ja muille iloa tuoville asioille.

Gorenjen perinteeseen kuuluu, että perheen arjen on oltava helppoa ja hallittavissa. Jo 70 vuoden ajan olemmekin keskittyneet valmistamaan kodin rutiineja helpottavia tuotteita, jotta arjestasi tulisi mahdollisimman vaivatonta.

Aluksi kodinkoneemme olivat perheenäideille lisäapu kodin askareisiin – ja nykypäivänä antavat mahdollisuuden yhdistää koti, työ- ja perhe-elämä. Kompromisseihin ei ole tarvetta.

Gorenjen 70 kuukauden takuun ehdot

Jos olet rekisteröinyt tuotteen ja olet säilyttänyt sen ostokuitin, annamme Gorenje-laitteellesi 70 kuukauden takuun ostopäivästä. Ilmainen takuu on saatavilla vain Suomessa asuville asiakkaille. Gorenjen takuuehdoissa on tuotteille seuraavat edellytykset (kuluttajan lakisääteiset oikeudet pysyvät muuttumattomina):

1. Tuotetta käytetään ainoastaan kotikäyttössä yksityisessä kotitaloudessa.
2. Tuote asennetaan ja sitä käytetään Gorenjen käyttöohjeiden ja erillisten asennusohjeiden mukaisesti.
3. Tuote liitetään asianmukaisesti verkkoon paikallisten lakien ja määräysten mukaisesti.
4. Tuotetta ei ole käytetty virheellisesti, tai muut kuin Gorenjen valtuuttaman huoltoliikkeen edustajat eivät ole huoltaneet tai muunnelleet sitä.
5. Jos Gorenje katsoo tarpeelliseksi vaihtaa tuote uuteen takuuaikana, uutta tuotetta koskee alkuperäisen tuotteen takuuaika, eikä uutta takuuaikaa aloiteta.
6. Takuuta ei voi siirtää ja se koskee vain tuotteen/tuotteiden alkuperäisiä ostajia.
7. Tuotetta ei käytetä vuokraamiseen.

Takuu ei sisällä tai kata huoltoasentajan käyntiä seuraavissa tapauksissa:

1. Tuotteen asennuksen korjaaminen.
2. Korjaustoimenpiteet käytetyille tuotteille tai tuotteille, joita useat henkilöt ovat käyttäneet julkisissa kohteissa.
3. Normaali kuluminen, jota voidaan kohtuullisesti odottaa tuotteen iän ja käytön perusteella.
4. Käyttäjien opastaminen tuotteen asianmukaiseen käyttöön.
5. Sulakkeiden vaihtaminen tai johdotusten korjaaminen.
6. Korjaus- ja vaihtotoimenpiteet kosmeettisille ja kulutusosille, kuten polttimot, pistokkeet, sulakkeet, kaapelit, suodattimet ja liitäntäosat, kahvat, kädensijat, lasi- ja vaijerihyllyt, kumiletkut, muoviset ovihyllyt ja muut tarvikkeet. Tämä koskee myös osia, jotka ovat kuluneet, värjäytyneet tai vaurioituneet, mukaan lukien virheellisestä käytöstä tai puhdistuksesta johtuvat vauriot.
7. Tuotteen korjaaminen kalkin, homeen, lian, rasvan, roiskeiden ja hajujen vuoksi.
8. Korjaustoimenpiteet vaurioille, jotka johtuvat tulvasta, salamaniskusta, sähköiskusta, jännitepiikistä, myrskystä, äärilämpötiloista, räjähdyksistä, iskuista, korroosiosta, varkaudesta tai murtoyrityksestä.
9. Metalli- tai muiden pintojen korjaaminen tai vaihtaminen sellaisten urien, naarmujen, halkeamien tai vaurioiden vuoksi, joiden aiheuttaja ei ole tiedossa, jotka ovat aiheutuneet hankaavista puhdistustuotteista tai työvälineiden virheellisestä käytöstä, epäsopivasta tai epätasaisesta muodosta työvälineissä tai vierasesineissä työkalun ja pinnan välissä.

Palvellaksemme sinua mahdollimman hyvin tarvitsemme muutamia henkilökohtaisia tietojasi. Jotta takuu astuu voimaan, tiedot tulee syöttää oikeassa muodossa. Kun olet lähettänyt lomakkeen, saat vahvistusviestin sähköpostiisi, joka yhdessä ostokuitin kanssa toimii 70 kuukauden takuutodistuksena.

Jotta rekisteröinti olisi sinulle mahdollisimman helppoa, suosittelemme, että otat esille sekä uuden laitteesi että myymälästä saadun ostokuitin. Näin rekisteröinti onnistuu vain 2 minuutissa.

Huom! Power-kampanja päättyy 1.11.2020.

Voit halutessasi lisätä ostokuitista löytyvän kuitin- /laskun- tai tilausnumeron. Tämä ei ole pakollista, mutta toimii lisävarmistuksena.


Rekisteröinti on suoritettava 8 viikon kuluessa tuotteen ostosta.

Ongelmia rekisteröinnissä?

Voit kokeilla seuraavia:

  • Vaihda käyttämääsi selainta (esimerkiksi Chromeen).
  • Kokeile rekisteröintiä toisella tietokoneella, tabletilla tai puhelimella.
  • Tarkista, ettei takuuvahvistus ole päätynyt sähköpostisi roskaposti-kansioon.

Jos sinulla on edelleen ongelmia rekisteröinnissä, ota meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen kodinkoneet@gorenjegroup.com. Autamme mielellämme!

Tilaa uutiskirjeemme