Huolto ja Tekninentuki

Quality service

Gorenje tarjoaa laatuhuollon kaikki Gorenje-tuotteisiin. Katso lisätiedot tuotteen mukana toimitetusta laatuhuoltovihkosesta. Tämä osoittaa, että luotamme teknologiaamme ja erinomaiseen laatuun, jota Gorenje on tarjonnut yli 60 vuoden ajan. Laatu on ohjenuoramme, ja annamme siitä takuun.

After Sales Support

Gorenje-kodinkoneen omistaminen on huoletonta: jos kodinkoneessasi ilmenee poikkeuksellisesti vikaa, saat huollon meiltä. Ongelmatilanteessa saat asiakaspalvelua palvelunumerostamme.

Ota kodinkoneesi tiedot ja ostopäivä valmiiksi esille, jotta puhelu sujuu nopeasti.

Service commitment by Gorenje

Gorenjelle on ensisijaisen tärkeää tarjota asiakkailleen laadukasta palvelua. Olemme sitoutuneet tarjoamaan asiakkaille parasta ja tiedämme, että maine on ansaittava joka päivä. Tämän johdosta Gorenje antaa seuraavat asiakaspalvelulupaukset:
  • Koulutamme jatkuvasti omaa ja liikekumppaniemme henkilöstöä, jotta voimme aina tarjota ylivertaista laatua ja ammattimaista asiakaspalvelua. 
  • Meillä on pohjoismainen asiakaspalvelukeskus, joka toimii maanlaajuisesti.
  • Kokenut ja asiantunteva henkilöstömme tarjoaa teknistä opastusta ja tukea.
  • Huolehdimme mahdollisista ongelmistasi ja tiedotamme säännöllisesti asiasi etenemisestä.
  • Vastaamme puheluihisi ja kaikkeen viestintäännopeasti ja tehokkaasti.
  • Jos huoltokutsua tarvitaan, erikoisteknikkomme ottaa sinuun yhteyttä 24 tunnin sisällä ilmoituksesta.
  • Pyrimme korjaamaan laitteen kuntoon heti ensimmäisellä kerralla.
  • Käytämme vain alkuperäisiä varaosia.