Tiistai, 30. Syyskuu 2014, Velenje

Gorenje jälleen kerran menestyksekkäästi esillä Berliinissä järjestettävillä IFA-messuilla

Esittelyssä uuden sukupolven HomeMade-keittolaitteet

Gorenje osallistui tänä vuonna seitsemättä kertaa IFA-messuille, maailman suurimpaan kulutuselektroniikka- ja kodinkonetapahtumaan, ja on erittäin tyytyväinen saavuttamiinsa tuloksiin. Yhtiö on tyytyväinen saamaansa huomioon ja erityisesti siihen, että sen messuosastolla vieraili lukuisia liikekumppaneita sekä asiakkaita eri puolilta maailmaa.

Gorenje esitteli tapahtumassa uuden sukupolven keittolaitteitaan, joissa modernin käyttäjän tarpeet on yhdistetty onnistuneesti Gorenjen insinöörien, tutkijoiden ja suunnittelijoiden kehittämiin nerokkaisiin ratkaisuihin. Euroopassa valmistetut uuden sukupolven HomeMade-uunit, keittotasot, liesituulettimet ja mikroaaltouunit perustuvat edistyneeseen ruoanlaittotekniikkaan. Niiden houkuttelevaa ja harmonista ulkonäköä täydentävät hienoimmat materiaalit. Tuotteiden kehittämisen painopisteessä on ollut pääasiassa terveellisen elämäntyylin edistäminen. Tuotteiden muita vahvoja ominaisuuksia ovat niiden helppokäyttöisyys, automaattisten toimintojen suuri määrä sekä energiatehokkuus. Kaikki uudet ominaisuudet ovat Gorenjen oman tuotekehittelyn ja suunnittelun tulosta. Tuotteet tulevat myyntiin seuraavien kuukausien kuluessa.

Saamansa kansainvälisen huomion, laajuutensa ja perinteidensä ansiosta tänä vuonna 90. kertaa järjestettävä IFA-messutapahtuma, jonka asema maailman johtavana kulutuselektroniikka- ja kodinkonetapahtumana on ainoastaan vahvistunut ajan myötä, tarjoaa erinomaisen tilaisuuden esitellä uusia tuotteita, tehdä kannattavia sopimuksia ja saada uusia asiakkaita. Tämän vuoden IFA-messuille osallistui 1 538 näytteilleasettajaa, jotka saivat kuuden messupäivän aikana yhteensä 4,25 miljardin euron edestä tilauksia. Messuilla kävi yli 240 000 vierailijaa ja 5 900 tiedostusvälineiden edustajaa.

Gorenje on jo ilmoittanut osallistuvansa seuraavaan IFA-messutapahtumaan, joka järjestetään 4.- 9. syyskuuta 2015.