G5 Quality service - Gorenje
Tietoa kampanjasta
Rekisteröi ostoksesi

G5 Quality Service

Haluamme varmistaa, että asiakkaamme ovat mahdollisimman tyytyväisiä ja voivat luottaa täysin Gorenje-tuotteensa toimintaan nyt ja tulevaisuudessa.

Sen vuoksi kaikki asiakkaamme saavat käyttöönsä G5 Quality Service -palvelun Gorenje-tuotteen ostopäivästä lähtien. Palvelu koskee kaikkia 1. huhtikuuta 2018 jälkeen ostettuja Gorenje-kodinkoneita (poislukien mikroaaltouunit). Kuluttajan tulee rekisteröidä tuotteensa Gorenjen kotisivuilla. Rekisteröinti on suoritettava kahdeksan viikon kuluessa laskun päiväyksestä. G5 Quality Service vastaa viiden vuoden ajan siitä, että tuotteet ja huolto toimivat laadukkaasti asiakkaidemme laatu- ja palveluodotusten mukaisesti. Palvelun sisältö on seuraava:

2 vuoden kokonaisturvaa

Gorenje myöntää 24 kuukauden valitusajan ostopäivästä lähtien, jonka aikana tuotteen materiaali- ja valmistusvirheistä johtuneet viat korjataan veloituksetta.

Ilmaiset varaosat 5 vuoden ajan

Gorenje tarjoaa 36 kuukauden lisäturvan, joka kattaa varaosat. Lue takuuehdot alla.

10 vuoden varaosien toimitusvarmuus

Gorenjen tuotteisiin on saatavilla varaosia vähintään 10 vuoden ajan ostopäivämäärästä.

G5 Quality Servicen ehdot

Ensimmäisten 24 kuukauden valitusoikeus kattaa tavallisessa kotitaloudessa normaalissa käytössä havaitut materiaali- ja valmistusvirheet. Takuu ei kata, mikäli virhe tai vaurio on seurausta virheellisestä käytöstä, väärinkäytöstä, puutteellisesta ylläpidosta tai virheellisestä asennuksesta mukaan lukien sijoitus, kytkennät ja asennus kalusteisiin. Sähkövika on seurausta salamaniskusta, sähköverkon toimintahäiriöstä tai muusta vastaavasta syystä. Virhe tai vaurio on suoraa tai epäsuoraa seurausta ylikuormituksesta, virheellisestä käytöstä, väärinkäytöstä tai puutteellisesta ylläpidosta. Huoltomies ei mahdollisessa korjaustilanteessa pääse käsiksi tuotteeseen.

5 vuoden ilmainen varaosatakuu:

• Näitä ehtoja sovelletaan kotitalouskäytössä oleviin Gorenjen varaosiin, jotka on ostettu ja joita käytetään seuraavalla alueella Suomi.

• 5 vuoden ilmainen varaosatakuu kattaa ainoastaan Gorenjen kotitalouskäyttöön tarkoitetut varaosat, eivätkä sisällä materiaali- ja / tai tuotantovirheiden aiheuttamia vikoja.

• 5 vuoden ilmainen varaosatakuu on voimassa ainostaan, mikäli korjaustyön suorittaa Gorenjen valtuuttama huolto.

• 5 vuoden ilmainen varaosatakuu ei kata työkustannuksia, eikä valtuutetun huoltohenkilöstön matkakustannuksia. Nämä kustannukset veloitetaan huoltoliikkeen käyttöajankohtana voimassa olevan hinnaston mukaisesti ja huoltoliikkeen toimitusehtojen mukaisesti.

• 5 vuoden ilmainen varaosatakuu päättyy, mikäli tuotteen virhe johtuu seuraavista syistä:
- Käyttöohjeiden noudattamatta jättäminen.
- Laittee normaalin hoidon laiminlyönnistä.
- Valtuuttamattomien henkilöiden tekemät korjaustyöt.
- Muiden kuin alkuperäisten osien asentaminen tuotteeseen.
- Tuotteen epäasianmukainen käsittely.
- Mekaanisista iskuista aiheutuneet vauriot, joihin on syynä ostaja tai toinen osapuoli.
- Force majeure (tulva, salamanisku, tulipalo jne.).
- Laitteen käyttö liiketoiminnassa ja tuottotarkoituksessa.

• Varaosien korjaamisen, tai vaihtamisen jälkeen korvatut osat ovat Gorenjen omaisuutta.

Takuukorjaukset ei pidennä, uudista eivätkä muuta yleistä koko laitetta koskevaa takuuaikaa millään tavalla. Nämä ehdot sulkevat pois kaikki mahdolliset lisävaatimukset.

Laatua ja perinteitä

Gorenje on valmistanut laadukkaita kodinkoneita jo yli 60 vuoden ajan. Yhtiö on sitoutunut omien teknologioiden kehittämiseen sekä tuotantoprosessiensa jatkuvaan parantamiseen. Gorenjen toiminnan lähtökohtina ovat slovenialaiset perinteet ja eurooppalaiset arvot, ja näin se onkin onnistunut säilyttämään asemansa yhtenä Euroopan johtavista kodinkoneiden valmistajista. Olemme ylpeitä jokaisesta tehtailtamme lähtevästä tuotteesta, koska tiedämme, että ne on valmistettu ja testattu tiukkojen eurooppalaisten ympäristönsuojelustandardien mukaisesti.

Life Simplified

Varmistaaksemme parhaan mahdollisen palvelun, tarvitsemme muutamia henkilökohtaisia tietoja. On tärkeää kirjata kaikki tiedot oikein, että takuu astuu voimaan. Täytä alla oleva lomake ja lähetämme G5 Quality service todistuksen kera.
G5 Quality Service todistus lähetetään yllä ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen.
Esim: BOP799S51X

Ongelmia rekisteröinnissä?

Jos rekisteröinti ei onnistu tai jos sinulla on kysyttävää rekisteröinnistä, ota meihin yhteyttä lähettämällä sähköpostiviesti tai soittamalla palvelunumeroomme.

S-posti: kodinkoneet@gorenjegroup.com
Puhelin: 09-503301, valitse 1